Microsoft se reinventeaza dupa 25 de ani

de: Alexandru Puiu
24 08. 2012

Desi multe dintre deciziile Microsoft din ultima vreme nu au fost privite cu ochi buni, gigantul din Redmond spera sa castige ceva laude printr-un proces de rebranding.

Microsoft tocmai a facut public un nou logo al companiei, diferit fata de ce vazusem deja de 25 de ani pe toate materialele promotionale si cutiile produselor. Desi este evident ca cele patru patrate din stanga amintesc de logo-ul Windows schimbarea majora vine tocmai din asocierea unui simbol cuvantului Microsoft. Intr-un comunicat, Jeff Hansen de la Microsoft a definit schimbarea ca un semnal pentru mostenirea pe care o detine compania, dar in acelasi timp pentru a anunta ce urmeaza in viitor – un sentiment de noutate si prospetime.

Pe langa logo-ul de mai sus, Microsoft se reinventeaza in totalitate in perioada imediat urmatoare prin caracteristicile noilor sale produse, atat hardware cat si software. Indiferent daca te uiti la Windows 8, Windows Phone 8 sau Surface, exista un punct comun de design care este surprins foarte bine de noul logo. Nici solutia Office actualizata a companiei nu este privata de aceeasi traiectorie de design.

Desi cei de la Microsoft recunosc ca vom vedea pentru o perioada de timp si logo-ul vechi pe produse noi ale companiei, aceasta schimbare se va reflecta in scurt timp in toata compania.